• Guta
    ПОБРИНИТЕ СЕ ДА БУДЕТЕ ДОБРИ ПРЕМА ВАШЕМ ВЕТЕРИНАРУ У просеку недељно три ветеринара и један ветеринарски техничар у свету себи одузму живот. Ова неславна статистика, према подацима Уједињених Нација,  ставља ветеринарску професију на прво место по броју извршених самоубистава. Сви ми губимо добре и праве људе. Трудите се да не
  • Guta
    Слабост срца се испољава онда када срце није у стању да пумпа довољно крви како  задовољило потребе тела за кисеоником и хранљивим материјама. Када се јави слабост срца организам покушава да компензује недостају на различите начине. Та компензација се огледа у повећаном крвном притиску, убрзаном раду срца и задржавању течности
  • Guta
    DRONTAL ZA PSE I MAČKEhttps://www.beograd-veterinar.com/online-store Drontal ® PLUS za pse tablete, anthelmintik, antiprotozoik, febantel, pirantel, prazikvantel Indikacije Drontal ® Plus Flavour primenjuje se za suzbijanje crva, pantljicara i crevnih bičara: -Crevnih crva (Tokocara canis, Tokascaris leonina, Uncinaria stenocephala, Ancilostoma caninum, Trichuris vulpis) -Pantljicara (Echinococcus granulosus, E. multilocularis, Dipilidium caninum, Taenia
  • Guta
    UPUTSTVO ZA LEK Advantix®, rastvor za lokalno nakapavanje na kožu, 4 x 0.4 mL Advantix®, rastvor za lokalno nakapavanje na kožu, 4 x 1.0 mL Advantix®, rastvor za lokalno nakapavanje na kožu, 4 x 2.5 mL Advantix®, rastvor za lokalno nakapavanje na kožu, 4 x 4.0 mL VEĆ OD 700,oo
  • Guta
    Хипотиреоидизам настаје као последица смањене концентрације циркулишућих хормона штитне жлезде у крви. Један је од честих хормонских проблема који се јављају код паса. Хормони штитне жлезде су неопходни за одржавање нормалног метаболизма, раст длаке, ниво активности, репродукцију, срчану функцију и друге функције у организму и због тога се недостатак хормона
  • Guta
    Šta je mačija kuga? Mačija kuga ili parvo virusna infekcija pasa ili virusni hemoragični gastroenteritis predstavlja jednu od najtežih bolesti pasa koja je izazvana parvovirusom tipa2 (CPV2 ). On je nastao mutacijom mačijeg parvo virusa ( FPV ) koji kod mačaka izaziva panleukopeniju i prvi put je registrovan 1978.godine. Kada
GUTA

FREE